Saturday, February 20, 2021

a poem rhyme in hebrew "almog's scary dream"

 a poem rhyme in hebrew

הילד בן הארבע התעורר
מחלום סיוט מפחיד ביותר
הילד בכה חזק, בקול רם
השמרטפית חשבה שיצא דם

שמרטפית שאלה: "אלמוג מה קרה?"ה
אלמוג הסביר: "חלמתי סיוט רע
בחלומי ראיתי מלחמה"ה
נורית השיבה "רק חלום, אז מה?"ה

"חיילת מתה כשצונחת"
נורית הקשיבה רק נאנחת
"גם ניסיתי לברוח מנמר"
אז נורית שאלה "מה אתה אומר?"ר

ה"הייתי שומר ורצתי מהר 
אבל הנמר רץ, מהר יותר"ר
היא הסיחה דעתו  "די לפטפוט
האם תשמח לאכל קצת פאי תות?"ת

היא: "בחלום היית בד סמרטוט
ויכלו לתקן אותך בחוט 
הנמר ההוא קרע את הבד 
אך תפרת את עצמך לבד

ה"החיילת עשויה סמרטוטים
היא כאן אוכלת עימנו תותים"ם
נורית גם הדליקה זוג פמוטים
כי ילדים לסיוטים נוטים

הוא: "עכשיו עלייך אני שומר
את לא שמרטפית כי אני אומר"ר
נורית שאלה: "ממה אתה שומר?"ר
א"אני שומר עכשיו מהנמר..."ר

ל"...למדתי כשהייתי תופר
להיזהר, כי המחט  דוקר
למרות שמחט נקרא דקירה
זה רק פצע קטן זה לא נורא

ביקש: "גם תשימי על הפאי נר
שיאיר לנו גם על הסנטר
הרגעת אותי מהסיוט מהר 
השמרטפית טובה ביותר"ר

No comments:

Post a Comment